reklama

Pohľad inside

Nech pozerám ako pozerám...to čo chcem nenachádzam. Skúsim sa sústrediť. Pozerám ešte raz, znova a znova, ešte tuhšie, hlbšie, zamyslenejšie. Dačo sa rysuje, ale len hmlisto. Zapálim si, dym stúpa, pozerám cez dymovú clonu, už nevidím vonkoncom nič. Zahasím ju spolovice a skúšam znova. Mozog sa mi prekrvuje, bojím sa, že exploduje. Ešte chvíľu, musím niečo nájsť. Nájsť niečo, čo ma poteší...na mne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu
(zdroj: Roman Švec, Pohladnice.sk)

Takto začínajú úvahy o sebe. Self- meditating. A na čo je todobré? Nejdem si písať zoznam vlastných plusov a mínusov, bojím sa zistiť,čoho by bolo viacej. Ale kto z nás sa vie ohodnotiť naozaj objektívne?Každý chce aj tak najviac to, čo nemá, blbá pravda.Ale aj tak sa snažímporozmýšlať, čo by sa dalo vylepšiť, updatnuť, aktualizovať, resetnúť, uchovať.Nikto ma k tomu nenúti, neviem prečo si stále vravím „ Už sa polepším“. Prečoa pre koho vlastne? Je tu niekto, kto ma chce zmeniť okrem mňa samej? Fajčím,nadávam, schízujem, som mierny paranojik, naivka, huba nevymáchaná, vidímvšetko inak ako ostatní či pozitívne alebo negatívne, občas neviem, čo tuvlastne robím a problémy riešim útekom. Ale je na tom niečo špeciálne? Anisom to nechcela a predsa mám zoznam mínusov, nebudem už nad inými dumať,aj tak som prezradila viac než dosť i keď samu seba aj tak neoklamem,jedine, že by vás, druhých, ale ja klamár nie som. Aha, plus. Ale vlastne,samochvála smrdí, o plusoch sa nepíše, tie snáď vidia iní, snáď tu dákesú, kde by sa potom nabrali tí všetci, čo ma majú radi? Áno, ja viem, že sú tua  najmä TY. Keď sa pozerám na seba cezTeba, je mi hneď slnečno na duši. Nepotrebujem zoznam, nechcem to mať čierne nabielom, viem, že si pravdivé zrkadlo. A už troška verím, že som plusová.Auž vidím, nech pozerám ako pozerám...aj dobré tam v kútiku nachádzam.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Vďaka za tieto paradoxy života.

Mária Sabová

Mária Sabová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý sa ešte stále hľadá a s detskou dušičkou s náznakom psychopatie sa snaží dotknúť sa slnka:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu