reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Sabová

Mária Sabová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý sa ešte stále hľadá a s detskou dušičkou s náznakom psychopatie sa snaží dotknúť sa slnka:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Rare moments

Mária Sabová

Rare moments

Being alone from time to time,it´s not a pain, your mind is plain,your thoughts - your partners, think about them.

  • 14. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 322x
  • 4
Unáša ma...venované hudbe

Mária Sabová

Unáša ma...venované hudbe

Tóny ako vlnky malé, šantia v mojej hlave či si ja dám víno, či čistý prievan práve...

  • 14. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 281x
  • 0
Pohľad inside

Mária Sabová

Pohľad inside

Nech pozerám ako pozerám...to čo chcem nenachádzam. Skúsim sa sústrediť. Pozerám ešte raz, znova a znova, ešte tuhšie, hlbšie, zamyslenejšie. Dačo sa rysuje, ale len hmlisto. Zapálim si, dym stúpa, pozerám cez dymovú clonu, už nevidím vonkoncom nič. Zahasím ju spolovice a skúšam znova. Mozog sa mi prekrvuje, bojím sa, že exploduje. Ešte chvíľu, musím niečo nájsť. Nájsť niečo, čo ma poteší...na mne.

  • 12. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 433x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu